international construction dergisi şubat sayısı dergi kapağındayız.

international construction dergisi şubat sayısı dergi kapağındayız.

Başta yol projeleri olmak üzere baraj, gölet, içme suyu, bina altyapı, dekapaj, maden ve benzeri alanlarda taahhüt işleri yapan Kızılırmak İnşaat, Türkiye’nin birçok ilinde çeşitli projelerde yer alıyor. Yatırımlarını sürdüren firma, makine parkına kattığı Ammann ABA UniBatch 340 asfalt plenti ile çalışmalarına hız katıyor Kuruluş tarihi 1973 yılına dayanan Kızılırmak İnşaat, ilk olarak Ahmet Kızılırmak tarafından Katarpil İşletmeciliği adı altında çalışmalarına başlamış. 1988 yılına gelindiğinde Kızılırmak İnşaat ismi ile şirketleşmiş olan firma, kurulduğu günden bu yana planlı ve istikrarlı büyüme politikası izliyor. Geniş faaliyet yelpazesiyle hizmet vermeye devam eden firma, taahhüt işleri bünyesinde baraj, gölet ve sulamaları, yol, içme suyu, bina, altyapı, dekapaj, maden ve benzeri alanlarda işler yapmış ve bir çok önemli projeye imza attı. Firmanın yöneticilerinden olan Nihat Kızılırmak, 32 yılı aşkın bir süredir inşaat sektörünün içinde yer aldıklarını belirterek, “Bunca yıl içerisinde elde ettiğimiz tecrübelerin de ışığında, geleceğegüvenle adım atmak, yetişmiş profesyonel teknik elemanlarımız ve başarılı merkez yönetimimizle, gelişen ve giderek büyümekte olan teknik makine, donanım ve profesyonel kadrolarımızla, Türkiye’mizin gelişmesine, ileri gitmesine katkıda bulunmak ve yeni projelere imza atmak, firma olarak en büyük amacımız” dedi. Bugüne kadar yer almış oldukları bütün projeleri başarılı bir şekilde tamamladıklarını ve devam eden projelerde de aynı özeni göstererek yaklaştıklarını ifade eden Kızılırmak, “Bizim için çalışanlarımızın bilgi birikimi, tecrübesi, sahip olduğumuz makine parkı ve teknoloji, üstlendiğimiz projelerde başarılı olmamızı sağlayan temel unsurlar. Kızılırmak İnşaat olarak teknolojiyi takip etmeye ve yatırımlarımızı bu doğrultuda gerçekleştirmeye özen gösteriyoruz. Kalite odaklı, müşteri memnuniyetini esas alan, canlıya ve doğaya duyarlı çalışmak bizim temel misyonumuz” dedi. Kalite ve servis, makine seçimini belirliyor Makine seçimi yaparken, iki temel kritere dikkat ettiklerini vurgulayan Kızılırmak, “Bizim için iki temel konu var: Bunlardan biri kalite, diğeri de servis yapılanması. Her şeyden önce makinenin kalitesine güvenmemiz gerekiyor. Kaliteli olan bir makine de elbette arıza yapabilir ya da sorun çıkartabilir. Sonuçta makinenin doğasında vardır. Kaliteli üretimlerin arıza yapma sıklığının, muadil makinelere göre çok daha az olduğunu ifade eden Kızılırmak, “Arıza yaptığında da servisin hizmet kalitesi devreye girer. Gerek yedek parça stoğu, gerek hızlı müdahale gerekse de zamanında hizmet vererek arızanın önüne geçen ve işimizi aksatmayan hizmet anlayışına sahip firmalarla çalışmayı tercih ediyoruz” dedi. Asfalt plenti seçiminde tercih Ammann Asfalt sektöründe hizmet veren firmalar için zaman konusunun oldukça önemli olduğunu hatırlatan Kızılırmak, “Bildiğiniz gibi yol projelerinde zamana karşı bir yarış verirsiniz. Plentinizin sürekli çalışır olması gerekir. Çünkü plent, projedeki diğer makinelerin de çalışır olmasını sağlayan en önemli makinedir. Plentin çalışır olmasını da kalite ve servis desteği sağlar” dedi. Proje devam ederken beklemek ya da durmak gibi bir lükse sahip olmadıklarını, bu nedenle Ammann ile çalışmayı tercih ettiklerini söyleyen Kızılırmak, şöyle devam etti: “Ammann, gerek kalitesi, gerekse Türkiye’deki servis yapılanması ile ihtiyaçlarımızı karşılayan bir marka. En ufak bir arıza durumunda bile gereken desteği bize sağlıyorlar. Bugüne kadar da ne servisten ne de yedek parçadan dolayı herhangi bir sorun ya da bekleme yaşamadık. Bu nedenle Ammann ile çalışmayı tercih ediyoruz” dedi. Projeye özel yatırım Makine parklarında toplamda üç adet Ammann asfalt plenti bulunduğunu ifade eden Kızılırmak, bunların iki adet ABA UniBatch 340 ve bir adet de Speedy Batch 280’ den oluştuğunu söyledi. Kızılırmak, yakın zamanda satın almış oldukları ABA UniBatch 340 asfalt plentini Gölova Ayrımı – Refahiye (Erzincan Devlet Yolu Km: 4+000 – 69+000 arası Toprak İşleri, Sanat Yapıları, Üstyapı İşleri ( BSK ) ve Trafik İşleri İkmal İnşaatı) projesi kapsamında kullanacaklarını da belirtti. Yatırımlarının süreceğini ve ilerleyen yıllarda, özellikle ulaştırma projelerinde daha kaliteli hizmet sunmak için çalışmalara ara vermeden devam edeceklerini kaydeden Kızılırmak, “Özellikle ulaştırma ve tünel projelerinde daha aktif bir şekilde yer almak istiyoruz ve yatırımlarımızı da bu doğrultuda gerçekleştiriyoruz” dedi. Gölova Ayrımı – Refahiye Projesi ile ilgili detaylar Projenin uzunluğu : 65 Km ( 2 x 2 B.Y. ) Yapılan İmalatlar * Toprak İşleri : 3.500.000 m3 * Sanat Yapıları ( Beton ) : 20.000 m3 * Üstyapı İşleri : * PMAT + PMT: : 300.000 Ton * BSK: : 150.000 Ton